Büro Yönetimi Alanı

04.12.2012 2364

BURO YÖNETIMI



Hizla gelisen teknoloji ile birlikte büro yönetimi ve sekreterlik hizmetleri, tüm sektörlerin vazgeçilmez bir parçasi haline gelmistir. Teknolojiye paralel olarak hizla gelisen bu meslek dali ayni hizla gelismeye ve degismeye devam etmektedir. Bu hizla, stenografi ve telekslerden kağıtsız bürolara dogru giden büro yönetiminin hangi noktalara kadar gelisecegini simdiden kestirmek pek mümkün görünmemektedir.

Büro Yönetimi ve Sekreterlik alaninda gelistirilecek olan egitim programinin is yasami ihtiyaçlarina uygun olmasi gerekliliginden yola çikilarak sektör taraması ve meslek analizi yapılmıştır. Çalışma yapılırken DACUM yöntemi kullanilmistir. Bu teknik, sektör çalisanlari ve egitimcilerin bir araya gelerek beyin firtinasi ve karsilikli tartismalar sonucunda meslege ait islerin ve görevlerin ortaya çikarilmasidir.  

Okulumuz Büro Yönetimi ve Sekreterlik Alaninda;

1.     Ticaret Sekreterligi     dallari yer almaktadir.

 TICARET SEKRETERLIGI DALI

Tanim: Ticaret sekreterligi mesleginin gerektirdigi hizmetleri yürütmek için gerekli olan ofis yönetimi, iletisim, bildirimler veödemeler ile ilgili bilgi ve becerileri kazandirmaya yönelik egitim ve ögretim verilen daldir.

Amaci: Ticaret sekreterligi mesleginin yeterliklerinesahip meslek elemanlari yetistirmek amaçlanmaktadir.